Gloria-Sabin Păuța


Melodia și versurile acestei cântări sunt incredibil de frumoase și pline de viață. Vă recomand s-o ascultați deși am avut să aud interpretări mai bune ale melodiei:

Iată melodia în interpretarea corului de tineri a bisericii baptiste Emanuel:

Iată și o interpretare în engleză cu percuție însă înregistrarea nu este întreagă:

Acest articol a fost publicat în Cântece și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Gloria-Sabin Păuța

  1. alterema zice:

    Salut!
    Am cautat melodia multa vreme in lungul si latul gughelului. Si nu am gasit vreo varianta care sa imi fie pe plac. Imi poti acorda te rog drept de auditie pentru videoclipul privat, i.e. interpretarea tinerilor de la „Emanuel”?

    Multumesc
    Toata stima lui Isus!

  2. Camix zice:

    Nu se mai poate vedea videoclipul și mi-ar plăcea foarte mult, e una din piesele corale preferate de acum. Dacă nu e posibil și îmi poți indica alte versiuni (în engleză), e foarte bine și așa!
    Mulțumesc.

Lasă un comentariu