La 16 ani, în urmă cu fix 6 ani, am decis cu cine mă căsătoresc


Da, aveți dreptate, eram un puști, ce știam eu oare la o vârstă atât de fragedă? (cu altă ocazie o să discutăm și despre vârsta la care e bine să începi o relație). Astăzi, 20 ianuarie, mi-am amintit de acel moment. Am gândit mult dacă să-i spun Alinei că o iubesc sau nu.

Big deal o să-mi spuneți. Da, e mare chestie să-i spui unei fete că o iubești. Am povestit mai multe AICI despre și în continuare cred că „te iubesc” înseamnă „vrei să fii soția mea?”.

N-am făcut-o în grabă, n-am aruncat cele două cuvinte la despărțire, nici într-un mesaj pe telefon și cu atât mai puțin pe mess. Deoarece le-am dat valoare, le-am făcut memorabile. Le-am spus la restaurant🙂

Și-odată rostite nu mi le-am luat înapoi. Au fost momente în care am crezut că n-am făcut bine. Căsătoria însă este o decizie. Nu sentimentele determină dacă rămân sau plec.

Nu înțeleg cum poți spune cuiva că îl iubești după care să ți le retragi. Dragostea nu trece precum apa. Hormonii, da. De aceea când aud fete ce spun că „Mi-a spus că mă iubește, nu înțeleg de ce m-a părăsit” nu pot decât să afirm că a vorbit cu hormonii.

Au trecut 6 ani de atunci, de mai mult de un an și jumătate suntem căsătoriți.

Mă uit în urmă și îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru purtarea Sa de grijă, pentru Alina. El a fost cel care a transformat o simplă „hormonită” într-o dragoste adevărată ce crește pe zi ce trece.

Te iubesc, draga mea, cu mult mai mult decât acum 6 ani și mai puțin ca în următorii 6 ani (dacă ne va îngădui Domnul să-i trăim împreună).

Acest articol a fost publicat în Dragoste și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la La 16 ani, în urmă cu fix 6 ani, am decis cu cine mă căsătoresc

  1. horvathliviu spune:

    Hormonita ta Beni e ceea ce numește C.S.Lewis dragostea eros. Sexualitatea face parte din chipul lui Dumnezeu în noi, spunea unul din teologii tăi conservatori; Philip Ryken a spus asta.
    Dragostea pentru soție, copil, prieteni sau Dumnezeu e diferită. Toate contează cred, simțămintele, sentimentele , deciziile, etc. Cred că cel mai frumos lucru dat de Dumenezeu nouă este viața simplă în familie. Cred că un om care-și iubește soția este mai împlinit decât un profesor emerit.

    • Ai dreptate, Liviu, dragostea eros are și ea partea ei într-o relație maritală și nu numai, chiar și înainte de căsătorie. De ce spun asta? Pentru că în parte ea determină bărbatul să acționeze spre căsătorie🙂 Nu degeaba spuneau evreii că dacă n-ar fi instictul sexual bărbatul nu s-ar mai căsători, nu și-ar mai dori o familie, nu ar mai lupta pentru a construi o casă etc. Am citatul exact la articolul despre căsătoria la evrei. Mi-am permis să fiu puțin sarcastic pentru că vorbeam despre mine🙂, dar n-am intenționat să denigrez acest dar minunat de la Domnul.

  2. incaunipocrit spune:

    Reblogged this on Basil Wheel.

  3. norica spune:

    minunat ……traim o singura data , si nu suntem in trecerea noastra doar niste umbre . N

Lasă un răspuns

