Cum să treci prin interminabilul Sebeș în 15 minute


Cei care ați trecut prin Sebeș (în special vara) știți că puteți pierde cel puțin o oră să traversați orașul, poate chiar mai mult. Centura e atât de dorită de sebeșeni încât doi tineri au compus un cântec special pentru această cauză.

Am prins astfel de cozi interminabile în vară. Toamna aceasta, știind ce mă așteaptă, n-am mai ezitat și m-am luat după câteva mașini ce păreau să „adulmece” o scurtătură. Imediat după podul din dreptul fabricii (venind dinspre Cluj) am făcut prima la stânga, apoi dreapta pentru a evita centrul. Am continuat câteva sute de metri după care am făcut stânga și peste câteva sute de metri am făcut dreapta. Unde am pierdut coloana m-am folosit de instinctul meu de orientare în spațiu.

Am ajuns în sensul giratoriu unde am mers drept în față și am ajuns la porțiunea cu două benzi, sens unic, porțiune de care se trece mai repede. Și-asta a fost. 15 minute a durat de la intrare până la ieșire.

Încă n-am încercat drumul alternativ venind dinspre Sibiu, dar sunt sigur că se poate și din celălalt sens.

Avantajul este că pe străzile laterale tirurile nu pot circula întrucât sunt strâmte. În plus nu toți se încumetă să bâjbâie după scurtături. Eu unul nu sunt caracterizat de proverbul „drumul cel mai scurt e cel pe care îl cunoști”.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cum să treci prin interminabilul Sebeș în 15 minute

  1. krabul spune:

    Din Sibiu spre Cluj: dreapta spre Cut … şi ieşiţi pe centură la Alba Iulia. Variantă care este bună şi spre Deva dacă e vară şi coada este până la Cut.

Lasă un răspuns

