Un documentar despre generația decrețeilor: moarte, avorturi ilegale, comunism


Astăzi a fost după-masa în care am aprofundat istoria comunistă. N-aveam habar că numele de „decreței” vine de la decretul 770. Pe lângă asta, am învățat multe altele din acest documentar ce prezintă o istorie fără prea multe „perdele:”

Deși e dureros, merită să îl urmăriți până la capăt, mai ales cei de vârsta mea ce nu cunosc prea mult istoria părinților și bunicilor noștri. 

După vizionarea primei părți ar trebui să apară și partea a doua.

Acest articol a fost publicat în Istorie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Un documentar despre generația decrețeilor: moarte, avorturi ilegale, comunism

  1. luminitas spune:

    Da, concluzia este că dacă o femeie vrea să-și omoare copilul face tot ce poate și mai apoi spune: „slavă Domnului că mie nu mi s-a întâmplat nimic.” Grotesc!

  2. krabul spune:

    Cum se face avortul:
    http://provitabucuresti.ro/bioetica/avortul/proceduri-metode-avort

    Doar dacă puteţi să priviţi aceste orori. Imagini ca să înţelegem ce este avortul.
    http://provitabucuresti.ro/bioetica/avortul/imagini-avort

    Merită omorul de copii să fie legalizat?

    • Da, am postat și eu imaginile acestea pe blog în momentul în care au apărut pe net la începutul anului trecut.

      • krabul spune:

        Or fi altele, pentru că sincer nu le-am mai privit iar eu le ştiam de acum 5 ani. Am făcut ecranul mic şi am copiat link-ul. Poate sunt altele dar nu vreau să mă tulbur privindu-le.

        Din ele înţeleg cel mai bine: Glasul sângelui fratelui tău strigă către Mine din pământ. (Geneză 4:10).

Lasă un răspuns

