Cine îți dorești să moară primul: tu sau partenerul de viață?


Un frate ne-a povestit astăzi cum și-a pierdut soția la 24 de zile după căsătorie. 24 de zile și…o moarte ce i-a făcut inima bucățele. Gândul mi-a zburat la Alina și ce ar însemna să o pierd. Nu cred că vreunui cuplu nu i-a trecut prin minte acest gând: cine va muri primul?

Ce ai face dacă ai fi în situația în care poți alege? Sunt gânduri macabre, dureroase, dar de la care nu te poți abține să te gândești. E acea cutie a pandorei pe care o ții în mână, nu știice este în ea, dar e greu să nu gândești „ce-ar fi dacă…?”

Soția mi-a spus în urmă cu ceva timp:

„Știu că eu nu voi avea puterea să îmi revin dacă te voi pierde. De vrea Domnul să murim pe rând, atunci eu să fiu prima.”

Eu mă rog Domnului să nu-i asculte rugăciunea pentru că nici eu nu sunt făcut din piatră. Fie ca niciunul dintre noi să nu îl plângă pe celălalt, dar numai El știe.

Dar dacă ar fi… aș vrea ca eu să iau durerea ei și să i-o curm nu din dragoste pentru viața aceasta, ci din dragoste pentru ea. Poate atunci aș putea să prețuiesc și mai mult dragostea ei ce se aseamănă cu Universul: în continuă expansiune.

Acest articol a fost publicat în Dragoste și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cine îți dorești să moară primul: tu sau partenerul de viață?

  1. Tudor spune:

    Stii ca era o vorba: „Si cand imbatranim si unul dintre noi moare, eu ma mut la tara.”

    • Eu nu mă mut la țară, rămân la oraș🙂 Eh, viața și moartea nu depinde de noi, de-asta suntem simpli muritori creați de un Dumnezeu infinit. Apropos, bine-ai venit în blogul meu (i-aș spune casă, dar nu e).

  2. Ioan C. spune:

    Grea întrebare, sincer, nu ştiu ce să răspund!

  3. Tudor spune:

    Statistic vorbind, femeile au mai multe sanse sa-si ingroape barbatii. Nu stiu daca e neaparat o statistica pe Romania, dat fiind faptul ca avem inca foarte multa viata „de tara” unde birtul e atractia serii, iar urmarile au muchii ascutite care se infig in neveste.

    In principiu, mi-as dori sa mor primul. Cred ca e un act de egoism, sa nu raman singur, sa nu sufar, sa nu duc dorul.

Lasă un răspuns

