La revedere? Vezi că minți


Nu înțeleg de ce spunem străinilor „la revedere”. Mințim. O spunem oamenilor pe care îi auzim la telefon o singură dată în viață. Nici măcar nu ne-am întâlnit față în față cu persoana respectivă. În cel mai bun caz ar trebui să spunem la reauzire.

La revedere este o minciună politicoasă. Mințim inconștient.

Am dat zeci de telefoane la necunoscuți astăzi și de 4-5 ori m-am surprins pe mine salutând trombonic. A devenit un automatism pe care am reușit să-l conștientizez, dar de care n-am putut să mă dezvăț în totalitate. Încă mai lucrez la asta.

Nu știu dacă salutul ne aparține nouă sau este împrumutat din spațiul latin. Și francezii și italienii au aceiași politețe mincinoasă ca și noi românii. Nu degeaba vorbim limbi înfrâțite.

De-acum încolo fără saluturi mincinoase.

La revedere? Niciodată celor pe care știu că nu-i voi mai vedea.

La recitire.

Acest articol a fost publicat în Gânduri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la La revedere? Vezi că minți

  1. David Iach spune:

    Lol, esti ca oamenii aia care cand ies dintr-o localitate si vad ca scrie pe un panou „Drum bun!” se asteapta ca sa dea de un drum bine asfaltat.

    • Autiștii au problema asta. Dacă folosești expresii metaforice, ei aplică. De exemplu, dacă le spui (găsește tu altă expresie, asta mi-a venit în minte acum) ești căzut în cap e probabil să facă tocmai ce le-ai spus🙂
      Serios vorbind, eu vreau ca ceea ce spun să aibă însemnătate, de-asta am făcut such a big deal din treaba asta. Nu degeaba-mi place mie fraza repetată din aceste desene animate

  2. Pingback: Cât va trăi camera ta foto? Învăță să afli câte poze a făcut un aparat | Beni Cruceru

Lasă un răspuns

