Nu vă mai plângeți ca niște fetițe de schimbările facebook-ului


Utilizez facebook de 3 ani aproape și la fiecare schimbare importantă marea majoritate a persoanelor s-au plâns de modificări. E normal, v-ați obișnuit cu vechea față. Totuși realizați odată pentru totdeauna că facebook nu o să țină cont de plângerile nimănui întrucât și ei știu că motivul nemulțumirilor este simpla obișnuiță cu vechiul. După o săptămână o să și uitați de cum arăta meniul din trecut.

În loc să vă plângeți, dragii mei, mai bine ați observa că pozele sunt mai mari și pagina se încarcă cu muuult mai repede. Change is good!

Așadar, la următoarea schimbare să nu uitați că mintea cere înapoi vechiul meniu deoarece s-a obișnuit cu el, iar schimbarea înseamnă muncă de (re)adaptare. De-asta nu ne place. Lazy us!

PS: Sper că n-am jignit pe nimeni (mai ales fetele :))

Acest articol a fost publicat în facebook și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Nu vă mai plângeți ca niște fetițe de schimbările facebook-ului

  1. Deedee spune:

    Cu cat ne obisnuim mai mult cu atat evolutia este mai inceata. Mie imi place noua interfata, Mi se pare putin mai simpla si poate cu timpul o sa fie mai rapida-momentan se misca destul de greu.

  2. David Iach spune:

    Problema e in felul urmator, eu mi-am customizat pagina de facebook in asa fel in cat sa imi arate absolut toate statusurile si update-urile tuturor (nu doar cele pe care vor ei sa mi le arate fiindca au impresia ca sunt relevante).
    Nu vreau ca un algoritm sa decida care sunt informatiile care ar trebui sa ma intereseze si care nu.

    • Se pot seta lucrurile și acum. Știu că o să ia ceva timp, dar asta e🙂 Nu știu dacă ai observat, dar la fiecare persoană poți seta să-ți arate toate update-urile postate de persoana respectivă, doar cele mai importante sau chiar deloc.

      • David Iach spune:

        Of course ca am obeservat, problema este ca nu vrea sa stau sa dau la sute de persoane ca vrea sa vad all updates in loc de most updates.

        • C’est la vie. Can’t fight fate (facebook). De cealaltă parte mie mi se pare că se mișcă mai bine acum și îmi place idea cu pozele mari. Nici lista de update-uri din dreapta nu mi se pare o idee rea. Fiecare cu gusturile lui, ce să-i faci?

Lasă un răspuns

