An elephant faithful 100% – promisiunile și credincioșia față de jurăminte


Pentru că am vorbit despre dragostea ce își ține chiar și promisiunile nerostite, vreau să vă arăt l-a ce mi-a stat gândul când m-am căsătorit. E vorba de niște desene animate din 1942 făcute după cartea doctorului Seuss, personajul principal fiind Horton elefantul. Ideea centrală este despre credincioșia față de jurămintele făcute și nu mi-am putut scoate din minte această lecție care l-am văzut o singură dată în jurul vârstei de 12 ani.

Nu-i așa că acum mai bine de 70 de ani chiar se făceau desene animate ce te învățau lecții de viață? Păcat că astăzi nu mai sunt de aceeași calitate educativă.

I meant what I said and I said what I meant

A husband faithful 100 percent.

Acest articol a fost publicat în Dragoste și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

