Redeschidem blogul


Au trecut multe luni de când am renunțat la blog din cauza unui malware care nu permitea cititorilor să-l acceseze. Din câte am observat, malware-ul s-a dus. Mi-aș dori să fie așa. Aștept din partea voastră „plângeri” dacă dați peste vreo avertizare în chrome; în firefox nu apare. În cazul în care voi primi „plângeri” o să redeschid blogul cu un alt nume pentru că am nevoie să scriu. Chiar dacă aș avea 10 cititori sau 1000, tot aș scrie. Aș scrie la fel de determinat, aceleași subiecte. Nu o fac pentru voi în primul rând, ci pentru binele meu. Vă rog să-mi acceptați moftul. Fie ca Domnul să binecuvânteze viitoarele discuții și subiecte și să ne fie de folos.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Redeschidem blogul

  1. Ioan C. spune:

    Spor la scris!

Lasă un răspuns

