Am revenit după gripă, dar nu știu dacă m-am vindecat complet


Așa cum ați putut observa, în ultima vreme am cam tăcut. Mi-a prin foarte bine. Nu de alta, dar a fost bolnav. Sper să nu vă fi îmbolnăvit și pe voi cei care vă uitați pe ferestre. Cei care preferă să se uite cu MAC-ul nu trebuie să-și facă astfel de griji, voi nu aveți ferestre sensibile ca ale noastre care sunt sparte de viruși, voi aveți plexiglass. Mai bine zis anti-glonț.

Cei de la wordpress mi-au spus că nu există nimic în neregulă. După o verificare pe google webmaster mi s-a spus același lucru. Am scanat site-ul cu Norton antivirus, nimic. Și totuși, de pe unele calculatoare îmi arată că nu pot accesa site-ul din cauza că are malware. Interesant este că nu de pe oricare primesc același rezultat. Modul în care malware-ul poate fi instalat pe site este prin poze uploadate din calculator. Din acest motiv am șters toate pozele uploadate și am mai rămas doar cele din URL. Din acest motiv unele postări nu vor mai avea sens pentru că nu mai există poza. Îmi cer iertare pentru această incoveniență.

Sper ca malware-ul să se fi dus și să nu vă pricopsiți și voi cu el. Oricum, nu e la fel de rău ca un troian sau ceva de genul acesta. Vă doresc o zi binecuvântată și fără alte incidente.

Ah, încă un lucru. Am avut o postare cu un video cu pepsi și cola și am șters-o pentru că mi s-a părut curios că am fost infestat la doar 2-3 zile după acea postare. Just a thought with a hint from Liviu Horvath. Zic și eu, poate asta mi-o fi vina🙂

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Am revenit după gripă, dar nu știu dacă m-am vindecat complet

  1. Ioan C. spune:

    Iuhu, bine ati revenit!

Lasă un răspuns

