În prima zi de viață, tata m-a declarat urât


M-am născut fix acum 22 de ani. Mama a primit ce-și dorea: băiat blond cu ochii albaștri. Mai puțin contează asta aș adăuga eu. Tata a primit  și el ce-și dorea, dar și ce nu-și dorea. Și-a dorit băiat și a primit unul din a treia încercare (sora mea cea mai mare era programată să o cheme Ben Hary, dar nu s-a nimerit numele și intenția cu… bebelușul. Era fată. Nu că ar fi rău, dar el își dorea băiat) N-a fost pe gustul lui, din păcate, cam urât🙂 Asta a fost prima lui observație.Îi dau dreptate aici, și mie mi se par copiii urâței la naștere, dar se fac ei frumoși când cresc🙂

âStând după 22 de ani înaintea voastră (adică prin aceste rânduri) nu pot decât să-i mulțumesc Domnului că m-a trecut prin atâtea încercări și circumstanțe. 4 operații, trichineloză, salmonela, toate aceste episoade au fost dureroase pentru mine, dar mi-au modelat caracterul. Nu mi-aș schimba cu nimic familia, părinții și surorile, prietenii și biserica. Îi sunt mulțumitor Domnului pentru toate experiențele de până acum, dar în special îi mulțumesc pentru familia pe care mi-a dat-o în acest an, pe scumpa mea soție.

Îi sunt mulțumitor Domnului și pentru voi, pentru că avem ocazia să interacționăm și să creștem împreună în Domnul, intelectual și în altele.

Acest articol a fost publicat în despre familie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la În prima zi de viață, tata m-a declarat urât

  1. eumiealmeu spune:

    la mulţi ani, fericire şi înţelepciune!🙂

  2. Rebeca spune:

    Ok. Numele era hari beniamin.  îi Sunt Asa de multumitoare domnului pentru ca esti fratele meu. Sa-ti dea Domnul inca multi, multi ani alaturi de iubita ta. Si la vremea lui, so copiii frumosi, Asa ca voi. Va iubim

  3. horvathliviu spune:

    La multi ani Ben! Suntem din aceasi luna? Dar eu mai old. Dumnezeu sa te blagosloveasca, sa te haruiasca in Biserica Lui!🙂

  4. LaviniaM spune:

    La multi ani binecuvantati in Domnul!

    Sa stii ca nu sunt de acord cu tine – nou-nascutii sunt superbi! Mie cel mai mult imi plac in primele lor momente de viata🙂
    Ai sa vezi ca o sa-mi dai dreptate cand Domnul va va darui primul copil. Si daca veti mai fi prin Oradea la vremea aceea, ma ofer sa am grija de el cata vreme va fi in maternitate😉

  5. Vă mulțumesc tuturor pentru urări și cuvintele bune.

  6. Ioan C. spune:

    Ciudat, unchiul dumneavoastra a patit ceva la fel. Ar trebui sa-l intrebati cum a rezolvat.

  7. alex spune:

    Eu m-am trezit cam tarziu, ca de obicei. Oricum nu le am deloc cu datele de nastere asa ca de data asta o sa dau vina pe nevasta-mea ca nu te-a sunat sa-ti spune ‘la multi ani’ (femeia e de vina🙂. Promit sa ma revansez cu un cadou cand ne intalnim.

    La multi ani Beni !

    • N-are nimic, nici noi nu te-am sunat, ți-am scris pe facebook. Suntem chit🙂 Nu știu de ce mi-a pus comment-ul tău la spam. Am o orare de viruși acum că nu cred că am scăpat în totalite de malware-ul ăsta deși mai multe motoare de căutare mi-au spus că n-am nimic.

Lasă un răspuns

