Mulțumesc, mamă, că n-ai avortat-o pe soția mea! De 8 martie, tuturor mamelor și femeilor


Când am ajuns s-o cunosc mai bine pe Alina, ea mi-a spus că mama ei a avut un moment în care s-a gândit să o avorteze. Avea deja doi copii de doi, respectiv un an, iar un al treilea ar fi fost prea mult. A cochetat cu gândul și totuși i s-a făcut frică pentru că înaintase în sarcină și era deja periculos. Slavă Domnului că El a făcut lucrurile să fie astfel.

Nu vreau să vă creați o impresie proastă despre mama mea soacră. Astăzi ar fi în stare să-și dea și viața pentru copiii ei. Acum 23 de ani nu-l cunoștea pe Dumnezeu și principiile Sale. Vreau doar să spun mulțumesc mamă că ai acceptat ca Alina să trăiască și să nu fie omorâtă în acest mod:

Continuarea imaginilor și poveștii AICI.

Oare cum ar fi fost viața mea fără Alina? Subiectiv fiind (recunosc, nu trebuie să aruncați cu pietre și exemple personale și la fel de subiective), aș spune că lumea ar fi pierdut o persoană care știe să-l iubească și pe cel care nu merită iubit, care este gata să-și sacrifice confortul pentru binele altora, atentă la detalii (un contrast izbitor al bădărăniei mele uneori), inimoasă, zâmbăreață de când ne-am căsătorit, gata să-i slujească pe cei din jur cu tot dragul. Nu mi-aș putea imagina viața fără ea la fel cum nu mi-aș putea concepe existența fără Dumnezeu. Sper că nu sună a erezie🙂

De 8 martie, le urez tuturor mamelor în special, dar  și femeilor, zile binecuvântate de prezența Domnului și a celor dragi. Mamelor, Dumnezeu v-a dat viață și v-a făcut un vas prin care Dumnezeu dă viața. La fel cum voi ați primit viața, dați-o și voi la rândul vostru. Fiți Zoe, nu Tanathon. Dumnezeu v-a ales să dați Bios. Să nu care cumva să credeți că un copil este doar bios, un aglomerat de celule fără zoe. Copilul pe care-l purtați în pântece este atât bios, cât și zoe. Dacă veți alege să-l omorâți pe micul plod, din sufletul vostru nu va mai izvorî zoe, ci zoaie. Dumnezeu v-a creat pentru a fi dătătoare și nu distrugătoare de zoe. Omorând ce este viață, vă veți distruge viața. Vă veți omorî sufletul ucicând ceea ce Dumnezeu a intenționat să fiți și veți avorta cea mai sensibilă parte din ființa voastră: instinctul maternal. Doar purtând în sufletele voastre viața, viața sau zoe care este Dumnezeu însuși, veți fi gata să purtați și viața copilului ce va să vină. Dacă nu, omorând un suflet veți da naștere monștrilor ce se vor lupta în mintea și inima voastră.

Vreau să-i mulțumesc Domnului pentru toate femeile ce au avut impact asupra vieții mele: mama, mama, Luiza, Bety.

Dragile mele surori, acum sunteți și voi mame și nu pot decât să mă bucur că Dumnezeu v-a dat copii sănătoși. Să-i creșteți în frică și-n dragoste de Dumnezeu. Fie ca și alți nepoți să mai vină și să se iubească cel puțin la fel de mult pe cât v-ați iubit voi două (în copilărie).

Mamelor mele nu le pot mulțumi destul: mamei mele pentru că mi-a purtat de grijă de când eram un plod și m-a crescut cu nespus de multă dragoste și sacrificiu; mamei soacre pentru că mi-a oferit cea mai frumoasă floare de primăvară: Alina.

Mulțumesc, mamă, că n-ai avortat-o pe soția mea!

Acest articol a fost publicat în Gânduri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Mulțumesc, mamă, că n-ai avortat-o pe soția mea! De 8 martie, tuturor mamelor și femeilor

  1. mihu spune:

    „asupra vieții mele” (:o mica corectura:). Fain articolul! Socant, dar fain fain gandul!

  2. Pingback: 15 postări în Top 100 WP (09.03.2011) « România Evanghelică

  3. Pingback: Dumnezeu nu e prost când interzice sexul în afara căsătoriei | Beni Cruceru

Lasă un răspuns

