Sesiunea de vacanță!


A venit vacanța profesorilor, automat sesiunea studenților. Din acest motiv voi lua vacanță de la blog până se va termina sesiunea. N-aș vrea să periclitez cea mai importantă parte a anului: sesiunea de „ixamine”.

Cred că îmi va prinde bine și o pauză de la blogging ca să mă liniștesc și să nu îi dau o importanță mai mare decât i se cuvine.

Tuturor studenților le urez examene agreabile (nu știu cât de plăcute o să fie pentru unii)!

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Sesiunea de vacanță!

  1. Alina Cruceru spune:

    Amin!🙂

  2. Rebeca spune:

    Succes si sa fie o perioada linistita si de reinvigorare

  3. lungu marcel spune:

    sesiunea pentru profesori este vacantă
    dar sesiune pentru studenți în seamnă stresiune…:)

  4. Un pacatos spune:

    Da’ nu se mai gată odată sesiunea asta?
    Si apropo, ziceti ca sesiunea e vacanta pt. profesori; pai ce, testele se corecteaza singure?

  5. Un pacatos spune:

    Sunteti restantier la blog.😦

    • Mai bine la blog decât la școală, nu? Gata, am revenit. Puțină răbdare că am nimerit cam prost ziua. Am ceva lucruri de rezolvat astăzi că am avut ceva peripeții ieri despre care o să vă povestesc.

Lasă un răspuns

