Țara mea e Florin Salam…


Acest articol a fost publicat în Gânduri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Țara mea e Florin Salam…

  1. Un pacatos spune:

    SĂ TRĂIŢI BINEEEE!

  2. Sali Sabri spune:

    Bine a zis! Asta-i România!

  3. Silviu Cârlescu spune:

    ţara asta plină de constraste este ea însăşi un contrast faţă de celelalte ţări ale Europei.
    dar în ţara asta este contextul cel mai bun pentru a depinde de Dumnezeu şi pentru a ne manifesta creştinismul biblic şi mai ales credinţa în Dumnezeul pe care nu-L vedem.
    Iubesc ţara asta – chiar dacă ani de zile am avut şi am, psibilitatea de a pleca din ea. O prefer în detrimentul Italiei, Spaniei, Franţei, Germaniei sau Angliei (acolo unde am mulţi fraţi şi rude în fiecare din ele) pentru că aici am unica ocazie să trăiesc aşa cum place Domnului şi să experimentez dependenţa de El.
    După toate cunoştinţele mele – corectaţi-mă de greşesc – are cei mai mulţi evanghelici din europa. Asta spune ceva!

Lasă un răspuns

