Roadele grăuntelui semănat prin moarte


Dumnezeul nostru este în cer, El face TOT ce vrea! Psalmul 115:1

Dumnezeu și-a revărsat harul la înmormântarea lui Adi. Nici nu mă așteptam la mai puțin de atât. Biserica a fost arhiplină și chiar un televizor a fost instalat afară deoarece mulțimea nu a încăput. Îi mulțumim Domnului pentru aceasta.

Un alt lucru vrednic de menționat este că fratele mai mic al lui Adi (14 ani) a hotărât să-și dea viața Domnului. Da, știu că este tânăr, dar unele dintre cele mai importante decizii sunt luate în urma tragediilor. Fie ca el să se țină de Domnul toată viața lui și să nu uite de hotărârea pe care a luat-o în aceste momente.

Pentru cei interesați, puteți găsi ceva poze AICI. Încă nu am văzut poze făcute de cei ce au participat la înmormântare, dar apreciez faptul că jurnaliștii au încercat să nu calce spațiul intim și au stat în afara bisericii. Dacă li s-a impus și nu a fost o inițiativă proprie, îmi retrag aprecierile🙂

Eu v-am prezentat un singur rod, dar sunt sigur că Domnul a plantat Cuvântul său în multe, foarte multe inimi:

Căci după cum ploaia şi zăpada se pogoară din ceruri, şi nu se mai întorc înapoi, ci udă pămîntul şi -l fac să rodească şi să odrăslească, pentruca să dea sămînţă sămănătorului şi pîne celui ce mănîncă, tot aşa şi Cuvîntul Meu, care iese din gura Mea, nu se întoarce la Mine fără rod, ci va face voia Mea şi va împlini planurile Mele.

Isaia 55:10-11

Acest articol a fost publicat în Poze, Viaţă şi moarte și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Roadele grăuntelui semănat prin moarte

  1. Pingback: Hawt Post – 14 ianuarie 2011 « România Evanghelică

  2. Pingback: 3 postări în Top 10 WP (14.01.2011) « România Evanghelică

  3. Pingback: 17 postări în Top 100 WP (15.01.2011) « România Evanghelică

  4. Ratiu Ioan Calin spune:

    am 24 ani dar asa ceva ca acum nu m-a impresionat de cand traiesc. Efectiv socat de tot ce s-a intamplat . Dumnezeu sa binecuvinteze parinti: Costica Candreanu – Lenuta Candreanu, si cei doi care mai sunt Cornel si Ovidiu

    • Fie ca Domnul să te binecuvinteze și pe tine și prin moarte lui Adi roade să fie aduse în viața ta. Sunt sigur că asta a urmărit Dumnezeu prin moartea sa. Deja am văzut asta și aștept să văd și alte roade.

  5. Pingback: 4 postări în Top 10 WP (15.01.2011) « România Evanghelică

  6. Clau spune:

    Psalmul 115.3

Lasă un răspuns

