Înregistrarea video a înmormântării


M-am gândit că mulți veți fi interesați să vizionați înmormântarea lui Adi. Eu unul sunt, deși nu am apucat să vizionez decât o mică parte. Mă chinuie rău internetul pentru că este trafic foarte mare seara (am un stick rds). Sper ca mâine să pot viziona predicile în special. Aștept cu nerăbdare să ascult mesajul fratelui Alex Stroe. Un om care este cu adevărat inspirat de Domnul în predicare și își face munca plin de seriozitate.

Puteți viziona și asculta serviciul de înmormântare pe site-ul de AICI. N-am reușit să îl pun în articol.

Acest articol a fost publicat în Viaţă şi moarte și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Înregistrarea video a înmormântării

  1. Pingback: Hawt Post – 14 ianuarie 2011 (4) « România Evanghelică

Lasă un răspuns

