Despre înmormântarea lui Adrian Candreanu. Cum a fost primită plecarea sa în veșnicie de prieteni și colegi de facultate


Adrian Candreanu, nepotul păstorului Viorel Candreanu și fiul fratelui Costică și Lenuța Candreanu a plecat în eternitate luni seara, 10 ianuarie 2011. Din toată inima cer harul și mila Domnului în special peste familia apropiată.

Pentru cei care l-ați cunoscut, vă informez că înmormântarea va avea loc joi, 13 ianuarie, 2011, la Biserica Baptistă Betania din Timișoara la ora 12.00.

Datorită șocului suferit de membrii corului local, corul Deo Gloria din Oradea va sluji adunarea prin cântare. Adi a slujit în corul bisericii. Gândiți-vă cum ar fi să cânți la înmormântarea unui prieten care nu cu mult timp stătea lângă tine și probabil cânta la alte înmormântări.

Nu mi-aș dori ca părinții să citească toate reacțiile din spațiul virtual, dar un lucru pe care l-am observat a fost că Adi a fost iubit și apreciat. Dacă este o amintire pe care o pot păstra pentru scurta alinare a sufletelor lor, este aceasta.

Personal, nu l-am cunoscut niciodată, dar am împărtășit același spațiu academic. Gândul acesta a fost destul pentru ca moartea sa să aibă un impact asupra mea. Cu atât mai mult îmi pot da seama de șocul pe care l-au suferit colegii și mai apropiați. Tata. Frații. Mama…

Colegii studenți îl plâng și își exprimă atașamentul față de el în zilele acestea. Nu a avut ocazia să petreacă prea mult timp în școală, fiind student la Universitatea Emanuel Oradea la Facultatea de Managment „Griffiths” decât 3 luni și ceva, dar amintirea lui a fost adânc săpată în inimile a sute de studenți. Lacrimile nu pot șterge amintirea lui din sălile de clasă și din viața noastră, a studenților Universității Emanuel. A fost la fel de tânăr ca și noi, am împărtășit așteptări, dorințe de la viață, planuri și multe alte lucruri pe care orice om le experimentează când este tânăr.

Cu siguranță Adrian Candreanu va rămâne în amintirea actualei generației de studenți și în istoria facultății. Dovada este că peste 50 dintre studenții Universității Emanuel vor lua parte la acest eveniment special plus profesori. Doar atâția studenți deoarece există un singur autocar de 50 de locuri ce este destinat pentru ai transporta pe studenți la înmormântare.

Fie ca acest bob de grâu ce a murit de tânăr să fie folosit de Dumnezeu pentru a aduce multă roadă prin moartea sa mâine și în zilele care vor urma. Soli Deo Gloria!

Acest articol a fost publicat în Șocant, Viaţă şi moarte și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

38 de răspunsuri la Despre înmormântarea lui Adrian Candreanu. Cum a fost primită plecarea sa în veșnicie de prieteni și colegi de facultate

  1. Alin Cristea spune:

    Din articolul din Opinia Timișoarei se înțelege că la ora 12 începe înmormîntarea la cimitir. Atunci se pare că întîlnirea de la biserică începe mai repede.

  2. Pingback: Hawt Post – 12 ianuarie 2011 (2) « România Evanghelică

  3. viorel cruceru spune:

    L-am vazut ultima oara la Emanuel vineri inainte cu cateva zile de accident. Pleca din parcare cu masina cu care urma sa aiba accidentul. Dumnezeul oricarei mangaieri sa mangaie familia. Cuvintele sunt goale dar Dumnezeu are caile lui de mangaiere. Pentru familia Candreanu ramane Dumnezeu si al Sau Cuvant din care sa-si traga mangaierea.Pentru familie 2 Corinteni 1:4-7
    2Har şi pace vouă dela Dumnezeu, Tatăl nostru, şi dela Domnul Isus Hristos!

    3Binecuvîntat să fie Dumnezeu, Tatăl Domnului nostru Isus Hristos, Părintele îndurărilor şi Dumnezeul oricărei mîngîieri,

    4care ne mîngîie în toate necazurile noastre, pentruca, prin mîngîierea cu care noi înşine sîntem mîngîiaţi de Dumnezeu, să putem mîngîia pe ceice se află în vreun necaz!

    5Căci, după cum avem parte din belşug de suferinţele lui Hristos, tot aşa, prin Hristos avem parte din belşug şi de mîngîiere.

    6Aşa că, dacă sîntem în necaz, sîntem pentru mîngîierea şi mîntuirea voastră; dacă sîntem mîngîiaţi, sîntem pentru mîngîierea voastră, care se arată prin faptul că răbdaţi aceleaşi suferinţe ca şi noi.

    7Şi nădejdea noastră pentru voi, este neclintită, pentrucă ştim că, dacă aveţi parte de suferinţe, aveţi parte şi de mîngîiere.

  4. michael b spune:

    tragic accident s-a intamplat. ma intreb de multe ori de ce ingaduie Domnul asa ceva.
    ma leg insa de alt lucru, frate Cruceru Beniamin. Mi se par putin cam tras de par unele afirmatii de ale dvs: ”Nu a avut ocazia să petreacă prea mult timp în școală, fiind student la Universitatea Emanuel Oradea la Facultatea de Managment „Griffiths” decât 3 luni și ceva, dar amintirea lui a fost adânc săpată în inimile a sute de studenți.”.

    cu cate sute de studenti poti sa ai de-a face in 3 luni de studentie?
    Apoi iarasi afirmatia potrivit careia va ramane in istoria facultatii?
    Ce a facut acest student pentru facultatea la care a studiat 3 luni?

    Iarta-ma ca pun astfel de intrebari, incurajez sa continui cu blogul, dar atentie la anumite lucruri, sunt unii necredinciosi care se pot poticni. nu mi-o lua in nume de rau. Poate sunt eu putin obosit la ora asta, si dificil. Daca e asa imi cer iertare de pe acum!

    Domnul sa te binecuvanteze!
    Michael b

    • Dragă Michael,

      Bine ai venit, mai întâi de toate. Legat de întrebările tale, moartea lui a fost suficient pentru a ni-l întipări pe Adi în mințile noastre. Faptul că toate afișierele din universitate au lipite o poză cu el în facultate e puțin lucru? Faptul că un autocar cu 50 de studenți a mers la înmormântare, plus alții care au mers cu alte mijloace de transport, e puțin?
      Au existat 2 cazuri de moarte în istoria facultății. Am auzit de amândouă de când sunt la facultate. Unul dintre ei era la ID și accidentul s-a întâmplat în timp ce se întoarcea acasă de la școala. Nici el nu va fi uitat. Celălalt caz este Lucian Cosman, băiatul fratelui Gigi Cosman, care era student la UEO și a murit, dar în timpul verii. Nici el nu va fi uitat. Avea 21 de ani și a murit. Nu știu cât de mare a fost impactul asupra studenților din moment ce a murit în vacanța de vară, dar sunt sigur că mulți au fost afectați de asta. Nu cred că există vreunul din generația respectivă care să-l fi uitat pe Lucian. Amintirile acestor bărbați vor fi transmise din generație în generație. Pentru cât, nu-ți pot spune.
      Nu știu câți ani ai tu, dar când moartea răpește pe cineva de aceeași vârstă cu tine, ești atins. Pentru unii dintre noi, a fost primul contact cu moartea cruntă. Până acum, mi-e mi-a murit un singur bunic pe care nu l-am cunoscut niciodată și o străbunică. Diferența e că era normal ca ei să moară. În cazul lui Adi, șocul a fost cu atât mai mare pentru că nu a fost o normalitate. Tiparul a fost stricat, matricea a fost inversată.
      Ce a făcut Adi pentru a rămâne în istoria facultății? A fost de-ajuns să moară.
      Nu e nevoie să-ți ceri iertare, discutăm lucrurile pașnic și gândim împreună. Mulțumesc de atenționare și să știi că nu o iau în nume de rău.
      Din păcate, atmosfera spirituală nu se poate simți prin scris și prin internet.

      • iliut mariuta spune:

        st departe de timisoara,dar vestea a ajuns si la noi,am fost foarte marcatii,cunoastem FRATELE CANDREANU DE LA SUCEAVA,niste oamenii deosebitii,dar nu stim dc DUMNEZEU A ALES ACEASTA FAMILIE SA O INCERCE ASA noua ne raman intrebarile care poate multii nu gasim raspuns,dar sa ajutam aceasta familie in rugaciune,eu nu l cunosteam pe ADI dar ceva mi a atins inima,ceva ma facut sa ma gandesc mai serios la viata aceasta.purtam familia in rugaciune.DUMNEZEU SA I INTAREASCA

        • crestin spune:

          EU nu sunt de acord cu ideea asta cum ca Dumnezeu a ales sa incerce acum familia Candreanu. Cand mergi cu asemenea viteza, si cand stiti bine ca au fost oameni care i-au spus sa se potoleasca cu viteza asta ( am auzit cum ca fratele Negrut ar fi spus dupa un drum cu el ca va avea probleme in viitor cu viteza), eu nu cred ca se poate spune ca Dumnezeu a incercat familia. Cand cineva sare de la etajul 10 in gol nu poti spune ca Dumnezeu il incearca pe acel om si pe familia lui.
          Si cu tot respectul fata de familia decedatului, eu chiar cred ca faptul ca nu a mai patit nimeni nimic e demn de subliniat. El mai devreme sau mai tarziu oricum ajungea aici cu asemenea obiceiuri, important este ca nu au fost afectate alte persoane nevinovate.
          Si da, cred si eu ca parintii au o parte de responsabilitate stiind ce obiceiuri vitezomane avea. AM si eu un baiat, cand va avea varsta de a conduce, daca voi putea financiar, ii voi cumpara o masina. Dar daca aud ca e teribilist in trafic ii voi lua pur si simplu masina si nu are decat sa se faca pieton.

  5. Dana Avram spune:

    Nu l-am cunoscut pe acest tinar, dar imi este atit de mila de familia lui, in special de mama lui. Nimeni nu va reusi repede sa aline durerea mamei. De cind am auzit aceasta stire ma rog pentru parintii si fratii lui. Dumnezeul nostru e un Dumnezeu mare, noi nu stim de ce familia a trebuit sa treaca pe aici, dar El stie. Dumnezeu sa mingie familia indoliata si El sa ii consoleze. Voi continua sa ii port in rugaciune.

  6. GIM spune:

    Familia trebuie sustinuta mai mult ca oricind in rugaciune. Numai Dumnezeu ii poate mingiia .Cei care citim Biblia acum ,si suntem in cartea Iov,avem un motiv in plus sa citim si cu mintea dar si cu sufletul si poate asa il vom intelege mai bine pe Iov cit si aceasta fam.greu incercata.Domnul sa-i intareasca!

    • Am învățat ceva: suferința nu poate fi înțeleasă în cea mai mare parte a ei, ea nu poate fi decât experimentată. Da, Iov, o carte cu adevărat actuală și vie. Oare care ar fi perspectiva noastră a suferinței fără exemplul acestui om credincios?
      El face rana, și tot El o leagă
      El rănește și mâna lui tămăduiește

  7. Magdalena spune:

    E dureros ce s-a intamplat cu acest tanar …dar in acelasi timp ma gandesc …. nu cumva si parintii poarta o parte din vina …sa dai pe mana unui tanar ,asa o masina ….
    Inteleg ca sunt crestini ,trebuiau sa-l invete ca legea,chiar si cea a circulariei, trebuie sa fie respectata !!!!
    Sincere condoleante !!!

  8. OBSERVATOR spune:

    Tragic, la doar 19 ani !!!
    „…sa traiesti mult si fericit pe pamint…” !?
    Adaug aici un fragment dintr-un articol pt parinti :
    „sfaturi pentru parintii de adolescenti ”
    -Nu-i cumpara o masina
    Cei mai multi adolescenti sunt prea impulsivi pentru a avea masina proprie, iar teribilismul ii poate pune chiar in pericol, mai ales ca nu au multa experienta in sofat. De aceea, cel mai bine este sa mai astepti ceva timp inainte de a-i cumpara un autoturism, iar pana atunci sa conduca supravegheati.
    Domnul sa mingiie pe cei indoliati !

    • Domnule Observator,

      Astăzi am intrat pe adevărul.ro și am dat de alte morți ale tinerilor. Mă doare și mai mult să văd cum un tânăr își ia viața din proprie inițiativă. Am citit despre o tânără ce s-a sinucis pentru că a părăsit-o profesorul care-i era amant. GOD have mercy on us!

    • Încă ceva. Nu știu dacă dumneavoastră priviți lucrurile la fel, dar eu unul știu că Dumnezeu a fost suveran în moartea lui. Dacă El n-ar fi vrut să moară, nu murea. Că i-a dat prilej lui Dumnezeu e altceva. Nu spun că trebuie să ne luăm toți merțanuri și să mergem cu 200, dar privesc dincolo de vina umană, adică la suveranitatea divină.

    • alex spune:

      care e vina parintilor? crezi ca-i spuneau sa mearga tare?
      ca i-au luat masina buna? nici vorba!!
      daca lua un trabant si murea lovit de altul acuzam zgarcenia parintilor care nu au luat o masina buna copiilor.
      printre altele sunt adolescenti care muncesc si care au nevoie de autoturism.
      adi la 19 ani conducea bine, în sensul că avea experienţă, cum altii nu conduc după 19 ani de condus nu de viaţă.
      au nu aş lovi în părinţi, şi nu aş adăuga vinovăţie falsă la câte mai au de îndurat săracii.

      • Frate Alex,

        Astăzi am aflat că la autopsie s-a descoperit că moartea a survenit înainte de impact. Din cauza șocului, inima i-a explodat (sper să fi primit informația corect) și a murit instant, înainte de a se izbi de remorcă. Din această cauză nu se găsesc nici urme de frânare, după cum ați spus dvs.
        Asta mă face să fiu tot mai sigur de faptul că Domnul a vrut să-l ia și și-a împlinit planul. Zilele noastre stau în mâna Lui și nu în mâinile noastre.

    • gelu bradu spune:

      Am o intrebare pentru toti cei care se considera prudenta,si previziunea intruchipata;
      Voi puteti garanta ca, atunci cand copii vostri,vor conduce acele”DIFERITE” masini pe care voi,in CLARVIZIUNEA voastra o sa le daruiti copiilor,NU li se va intampla(DOAMNE AI MILA SI FERSTENE)ce i s-a intamplat fam.Candreanu?!
      De ce oare, am impresia ca, uitati cine este SUVERANUL,si cat sunt de departe gandurile noastre fata de ale LUI ?

      • crestin spune:

        Domnule Gelu Bradu, Dumnezeu este suveran si va ramane asa. Dar va asigur ca suveranitatea asta nu inseamna sa sari de la etajul 10 si sa spui ” Domnul e suveran si ma poate scapa” Sigur ca este suveran, dar tot el, in suveranitatea lui, a lasat niste reguli de viata. Ce ar fi sa ne apucam toti sa incalcam aceste reguli pe ideea ca EL ne protejeaza mereu?????? La fel ca si aruncatul in gol de la etajul 10 e si ideea de a merge cu peste 200 KM la ora. Mai devreme sau mai tarziu se va intampla asa ceva.
        DA, eu nu pot garanta ca baiatul meu nu va face la fel in viitor. Dar daca eu ii cumpar o masina si aud de n ori ca e un pericol pentru altii si chiar pentru el in trafic, atunci am tot dreptul sa il las fara masina nu? Si la inmormantare a subliniat cineva ca a plecat dintre noi asa cum ii placea lui, ” in viteza”……
        E evident ca se poate intampla ca si daca ii iau masina sa faca rost de alta, nu ma indoiesc de capacitatile adolescentilor si tinerilor de a-si atinge scopurile. Si exemplele de alternative pot continua.
        Dumnezeu sa ne pazeasca si VOIA lui suprema sa se implineasca!

        • gelu bradu spune:

          Draga crestine ,eu am pus doar o intrebare ,nu am comentat care este cel mai bun mod de a conduce o masina,dar cred ca „ai iesit putin in decor”(doar tot suntem in domeniul conducerii preventive),cu aruncatul de la etaj.
          Chestiunea era, ce putem „preveni”noi,parintii,si care ne sunt limitele .

  9. paty spune:

    Noi insine,ca persoane,nu ne apartinem…suntem copii Lui,suntem datori sa avem grija de noi insine…Nu cred ca teribilismul si ..adrenalina..fac casa buna cu invataturile noastre!Sa nu te sinucizi….o stie intreg crestinismul,sau noi propovaduim altceva?Cel putin asa reiese din comentariul tau,Beni!Domnul nu vrea raul nimanui.El este bunatate,mila…noi suntem cel care Il provocam sa ne sustina in toata imprejurarile…Hai doamne,ajuta-ma,sunt copilul Tau,pazeste-ma ,doar te-am rugat…ce daca merg cu 200 pe ora? Si sa nu uitam,mandria vine inaintea caderii…Sa ne fereasca Dumnezeu sa nu cadem in alte exteme ,denaturand invataturile Domnului.

    • Dragă Paty,

      Din perspectivă umană vă dau dreptate, din perspectiva unui tânăr vă înțeleg frâmântarea, din perspectiva lui Dumnezeu vă accept opinia, dar v-aș spune: Dumnezeu face tot ce vrea. Așa cum o spun multor cititori, fără îndoială că Adi a greșit. CĂ Domnul l-a luat a fost numai voia Suverană a Tatălui Ceresc.

    • Vă dau dreptate. Suntem datori să avem grijă de ceea ce Dumnezeu ne-a încredințat.
      În același timp știu că murim doar când vrea Dumnezeu: orice tânăr poate muri doar de la o banală doză de suc pe care s-a urinat un șobolan. Spun asta pentru că s-a întâmplat. Urina era infestată și omul a murit în scurt timp. Doză versus accident de mașină? Tot moarte îi spune.
      Adi a fost implicat într-un accident care nu a fost un accident pentru Dumnezeu.

  10. OBSERVATOR spune:

    Frate Beniamin Cruceru
    Foarte adevarat si bine gindit , in ori ce circumnstanta Dumnezeu e Suveranul !
    Ma gindeam insa asa intimplator (citind de virsta de 19 ani a tinarului decedat tragic) la prunca 5 din decalog :
    Exod 20:12 „Cinsteste pe tatãl tãu si pe mama ta, ca sã ti se lungeascã zilele în tara pe care ti-o dã Domnul, Dumnezeul tãu.”
    iar in Efeseni 6 spune:
    2  „Sã cinstesti pe tatãl tãu si pe mama ta” -este cea dintâi poruncã însotitã de o fãgãduintã-
    3  „ca sã fii fericit, si sã trãiesti multã vreme pe pãmânt.”

    In conditii normale pe calea credintei viata lunga e o Binecuvintare data tot de Domnul !
    E evident caci dumnezeu a ingaduit acest eveniment , ceea ce ma facut sa imi aduc aminte de un episod asemanator petrecut la noi in biserica cu multi ani in urma (eram si eu tinar !) Tot asa cu un frate tinar dintre noi -de exact 19 ani – care in urma unui accident (la locul de munca) a plecat la Domnul. Datorita acelui eveniment trist, toti tinerii de la noi din Biserica s-au intors mai in serios cu fata spre Domnul printr-o pocainta autentica si a fost o adevarata trezire intre tineri (si nu numai)!
    Acel frate tinar de doar 19 ani si el , era cotat prin slujirea sa ca fiind unul din cei mai buni dintre noi si totusi sper mirarea tuturor a fost luat ! Domnul nu este dator sa dea explicatii la nimeni , de ce este oare asa ? El stie ce face, si tot ce face e spre bine nostru a celor ramasi !

    Romani 8:
    28  „De altã parte, stim cã toate lucrurile lucreazã împreunã spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, si anume, spre binele celor ce Sunt chemati dupã planul Sãu.”

    Iertare pt. postul anterior, daca cumva a suparat… dar a fost fara vreo intentie rea .

    • Vă mulțumesc pentru bunul simț de care dați dovadă, dar chiar nu aveți de ce să vă cereți iertare.
      Din perspectiva noastră umană și limitată, în-căpățânată după cum am scris într-un articol săptămâna aceasta, avem tot dreptul să medităm și la responsabilitatea noastră. De ce l-a luat Domnul în acest mod, nu știu. Putea să-l ia în timp ce dormea și noi să nu știm că mergea cu viteză.
      Mă bucur să aud de astfel de rezultate în urma unor tragedii. Și eu unul am hotărât să mă botez în urma unui accident în care au fost implicați 10 tineri din biserică. Slavă Domnului că n-a murit niciunul atunci.
      Mai important decât toate, nu-l înțelegem pe Dumnezeu, dar îl ascultăm.

  11. michael b spune:

    Draga Beniamin,

    Multumesc pentru postare dar si pentru raspunsul dat.
    interesante dezbateri pe urma acestei intamplari. Eu conduc f mult, cca 1000 -1500 km /saptamana. Am vazut multe accidente pe marginea drumului. Domnul m-a ferit de cateva, anul trecut in toamna m-a ferit la fractiune de secunda. Cu siguranta ca nu supravietuiam! M-a cam urmarit acel gand, si a trebuit sa ma cercetez. Eram gata?
    Cu siguranta nu!
    La mine Domnul a vrut sa mai astepte, la Adrian Candreanu a hotarat ca e momentul potrivit.
    Ceea ce spui tu, este oarecum adevarat, intrucat un asemenea eveniment te marcheaza! Ce mi s-a parut mie usor deplasat este verva care se face in jurul persoanei decedate (ce bun a fost, credincios, samd – posibil sa fi fost asa). Pericolul aici este sa ne atintim privirile compatimitoare spre cel in cauza, in loc sa privim la Cel Suveran, la Domnul nostru care le ingaduie! El le ingaduie cu niste scopuri, iar unul dintre aceastea este sa ne trezeasca, sa privim mai mult la El, la lucrurile cu valoare eterna si nu la cele trecatoare.
    Domnul sa se indure de noi, iar noi sa privim la El!

    • Dragă Michael,

      N-aș fi putut puncta mai bine ca tine un adevăr atât de mare: Dumnezeu ne dă timp să ne împăcăm cu El și ne cercetează în diferite moduri. CA unul care am avut și eu peripeții în trafic, înțeleg perfect sentimentul. Să dea Domnul ca toți șoferii să își pună aceste întrebări până nu este prea târziu.

  12. Beny Ungureanu spune:

    Inainte de toate as dori sa-mi exprim parerea de rau si sincere condoleante familiei si celor apropiati familiei Candreanu.
    Am citit mai sus pareri si opini ale unor persoane care chiar nu realizeza ca odata ce ai copii le-ai oferi totul sau cel putin ce ai mai bun,eu ma gandesc ca nu faptul ca acest tanar Adrian conducea o masina buna a facut sa aiba loc un astfel de incident ci Dumnezeul nostru si creatorul nostru stie exact cand vrea sa ne ia acasa sau sa ne foloseasca pentru a ridica pe altii spune biblia ca nu depinde de cine alearga ci depinde de Dumnezeu care are mila,deci nu cred ca textele ce s-au scris mai sus isi au rostul intr-o asemenea situatie mai ales cel care a scris de cinstirea parintilor,judecata este a Domnului si numai a lui a noasrta este supunerea si ascultarea iar ca datorie avem sa ne rugam pentru toti oameni mai ales pentru cei care trec prin incercari noi crestini trebuie sa nu uitam ca nu acesti ani traiti pe pamant sunt eternitatea ci atunci cand mergem cu adevarat acasa la Dumnezeu.Doamne intareste familia Candreanu si nu lasa ca dupa durerea produsa in urma accidentului sa ia nastere si altele din nevegherea si rautatea care zace in noi oameni ci mai degraba ajuta-ne sa fim blanzi si smeriti pentru ca la momentul potrivit sa te poti folosi si de noi pentru imparatia ta…

    • Adi a greșit, dar nu a fost luat pentru că a greșit. A fost luat pentru că așa a vrut Dumnezeul nostru suveran. Din nou spun, este responsabilitatea noastră să fim atenți la modul în care ne trăim viața, dar când vine vorba de moarte, să nu minimalizăm suveranitatea lui Dumnezeu și să dăm vina pe erori umane ca și când totul a fost o întâmplare sau o consecință a erorii umane.

  13. simona spune:

    cine poate arunca primul cu piatra?cine suntem noi sa cautam vinovati sau sa acuzam pe cineva?
    este asta treaba noastra?

  14. ramona spune:

    daca era hotarat ca la 19 ani va muri,se intampla oricum ,poate pe drum de la moldova la oradea,dar planul lui dumnezeu a fost sa treaca pe-acasa pe la parinti ca o ultima revedere si imbratisare
    condoleante familiei,dumnezeu sa-i mangaie si sa-i intareasca cu promisiunea revederii in cer

  15. lore spune:

    Domnu sa mangaie familia ramasa.nu stiti cine canta melodia eu nu am sa te las ca sa pieri,de la priveghiu lui Adrian?

    • Amin. Miercuri am avut ocazia să-i întâlnesc și erau cu adevărat răvășiți. Cred că Speranța o cântă.

    • Despre această cântare mai știu că a fost cântarea pe care Adrian a ascultat-o destul de multe pe mașină cu fratele Alex Stroe când au mers la Suceava (parcă). Dânsul a vrut să fie pusă la înmormântare pentru că era semnificativă pentru acele momente

  16. benny spune:

    stii dumnezeu ati da intelepciune trebuia so foloseasca .,nun se merge an romania c u asa viteza , dar stiti ce scrie an biblie mandriea e anaintea caderi , si anca ceva o vb asa din popor dumnezeu nu mai este cu tine cand nu respecti limitele de viteza– limitele maxime sunt de.. 50n ..80–130 km pe ora chiar si pe autoband doar an germania nu este limita si chiar daca facea scoala aceia asta nu anseamna ca are voie sa miarg cu asa viteza condoliante familiei iat tuturor soferilor le recomand sa conduc cu duhu lui dumnezeu nu cu duhul lui hehu ca atunci dumnezeu ati va sta an cale si nu an masina ta egal ce fel de masina conducilucru acesa trebuie sa fie o trezire spirituala a turor tinerilor care nuasculta de parinti si nu anplinesc cele doua porunci care lia amintit fratele cu numele de observator

  17. benny spune:

    si anca ceva pocainta tebuie sa se vada si atunci cand te afli la volanul uneimasini nu numai an biserica degeaba sunt parintii pocaiti daca relatia ta cu dumnezeu nu este una corespunzatoare cu cerintele lui .iar mantuirea este personala si un frate pocait se vede si se deosebeste sau ar trebui sa se deosebeasca si antro masina luxsoasa

  18. benny spune:

    ca motou ….an toate trebuie sa fim cumpatati………ca ce e mult strica chiar si viteza
    ami cer scuze pentru ceia ce am spus dar sa
    nu bagam pe dumnezeu antro chestie an care cineva nu a stiut cat sa apese pe aceleratie am mai spus dumnezeu a dat antelepciune iar care nu o are sa se roage la dumnezeu sa io dea
    si sigur io va da daca o cere cu credinta cititi carte proverbe si veti vedea si veti anvata multe lucruri bune daca am deranjat pe cineva ami cer scuze si anca o dta condoliante familiei

Lasă un răspuns

