Sursă extraordinară de căutare a cuvintelor în texte antice greceşti, romane, arabe. „A must” pentru cei interesaţi de limbi


Fiindcă am găsit această sursă, am zis să nu fiu zgârcit şi să o ţin doar pentru mine. De exemplu, eu am căutat termenul iesle în greacă (fatne) şi site-ul mi-a căutat toate textele greceşti şi romane ce conţin acest termen. Textele găsite au avut un spectru larg în cazul meu: de la Herodot la Flavius Josephus şi chiar şi texte mai recente.

De asemenea, căutările pot fi realizate  în engleză, dar şi în greacă, latină, arabă sau germană. Cu alte cuvinte, un adevărat izvor folositor pentru compararea uzanţei termenilor în diferite perioade sau opere. Pentru lingvişti, va fi o comoară.

Iată AICI site-ul. Have fun.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Sursă extraordinară de căutare a cuvintelor în texte antice greceşti, romane, arabe. „A must” pentru cei interesaţi de limbi

  1. Un pacatos spune:

    ” crede in Domino Iesu et salvus eris tu et domus tua” ( Actus Apostolorum 16, 31).

  2. Marius David spune:

    Bine ai venit, nepoate, lucram cu perseus din 1999

Lasă un răspuns

