Surorilor mele


Crăciunul este o sărbătoare a unirii. Familia vine împreună, rude ce nu s-au mai văzut de mult deapănă amintiri, fraţii îşi aduc aminte de copilărie.

Dedic acest articol acelora alături de care m-am născut: surorile mele.  Fiecare dintre voi este unică şi să ştiţi că aveţi un loc special în inima mea. Nu ştiu cum ar arăta viaţa mea fără impactul pe care l-aţi avut asupra mea.

Cu nostalgie îmi aduc aminte de clipele frumoase petrecute împreună cu fiecare dintre ele. Toate păruirile şi bătăile împărtăşite cu frăţietate cu tine, Luisa, mă fac să râd. Mai sunt şi momentele când o scoteam mereu pe Bety din ecuaţie când venea vorba de ceva dulce de mâncat.

Pe lângă aceste momente amuzate (şi dureroase în acelaşi timp), grija ce mi-ai purtat-o,  răbdarea pe care ai avut-o cu mine ca să mă înveţi atenţia pentru detalii şi să mă cizelezi acolo unde eram bădăran mă fac să te apreciez şi să-ţi mulţumesc pentru tot ceea ce însemni pentru mine.

Bety, mulţumesc pentru că ai stat alături de mine când am mai crescut şi m-ai sfătuit când am avut de luat decizii. Discuţiile din clasa a 9-a mi-au prins foarte bine deşi au fost foarte scurtă. Apropierea noastră a fost scurtă, cam jumătate de an, dar a fost de mare folos.

Cântecul ce-mi aduce aminte de voi este „Streets of London”. Mi-e dor de zilele când umblam ţinându-vă de mână pe „Streets of Slatina”.Vă dedic acest cântec in memoriam a momentelor în care cântaţi foarte frumos împreună, unite, acest cântec.

Cu dragoste,

Fratele vostru mai mic

Acest articol a fost publicat în despre familie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Surorilor mele

  1. Rebeca spune:

    Multumesc, dragule. Te iubesc enorm de mult si sunt Atat de multumitoare si de binecuvantata sa fiu sora ta. A la Marius- sa ai Craciun!

  2. Un pacatos spune:

    Am multi prieteni ( din copilarie) acum penticostali, mai am un prieten baptist, Beni.

Lasă un răspuns

