Suspendat între două lumi. Mărturia surorii Mariana înainte de moarte despre lumea de dincolo


Am fost și am vizitat-o pe sora Mariana când am fost la o altă înmormântare în sat. Imediat de la cimitir am plecat direct la ea acasă.Vroiam sa o văd și să petrec ceva timp cu ea, dar de asemenea aveam cu mine Biblia înregistrată pe un Ipod, cu boxe pentru a i-l lăsa. Am întrebat-o ce vrea să asculte și mi-a răspuns fără șovăire „Iov”. Se stingea, abia mai pâlpâia viața în trupul firav.

Mai târziu au venit și ceilalți care fuseseră cu mine de la familia care înmormântase pe cineva. Ne-a povestit cum Dumnezeu îi dăruise o viziune într-un moment de “aproape moartă”. La întoarcerea la viață a povestit despre un loc unde era bine, nemaipomenit de bine, era pace, nemaipomenită pace. O ființă pe care n-a vazut-o veghea la starea de bine și fericire, la starea de pace și-i comunica că totul este bine, că ea este în locul în care trebuie să fie și că va fi din ce în ce mai bine. De jur împrejur erau luminițe care zburau ca niște licurici și care mergeau toți spre un loc de o lumină caldă și nemaivăzută pe pământ. Ființa aceea i-a spus ca ea are loc pregătit și că o așteaptă. Apoi a fost trimisă înapoi.

Spunea ca a ramas cu dorul dupa fiinta aceea nevazuta. S-a rugat cu o forta cum n-am auzit-o niciodată rugându-se. Ne-a spus ca asteapta sa plece acasa si ca stie unde se duce, la Dumnezeul care-i aratase un mic loc din lumea de dincolo. Nu mancase de doua saptamani, dar a mai trait inca trei. Ne-am rugat si noi si i-am spus „la revedere”. A plecat sa fie impreuna cu alti “licurici ai lui Dumnezeu” unde ne vom revedea. La revedere sora Mariana, vom veni si noi candva , la randul cetei noastre.

Aceasta este mărturia tatălui meu.

La revedere sora Mariana și să ne vedem în Cer.

Acest articol a fost publicat în Viaţă şi moarte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Suspendat între două lumi. Mărturia surorii Mariana înainte de moarte despre lumea de dincolo

  1. Pomisor spune:

    Ciudat dar am impresia ca aceasta vedenie a fost nici mai mult nici mai putin decat o imagine a unei porti spre Locuinta Mortilor… Lipsesc detalii importante care sa certifice daca aceasta imagine era despre adevaratul rai (nu se vad si alt fel de fiinte decat oameni, nu este prezenta lumina sau nu a spus despre ea (raiul este scaldat in lumina reala), de regula crestinii se intalnesc si cu Domnul Isus, nu cu fiinte invizibile (!!! si ingerul mortii are aceasta calitate… printre putinii…)… Portile Locuintei Mortilor (niste vortexuri) emit asemenea stari asupra celor celor morti ca sa ii atraga… In cazul crestinilor chiar in momentul mortii vin ingeri (de fapt ingerii pazitori) care sa ii ia altfel… daca ar fi singuri pot fi pacaliti sa ajunga in Locuinta Mortilor.

    • m1ha1 spune:

      in ce film ai văzut asta ? păcăliți pe ultima sută de metri ?
      pomișor ai stricat tot tabloul frumos expus de Beniamin.

      • Pomisor spune:

        Nu este imagine din film. Aceste lucruri sunt reale si sunt relatate de multi care au cunoscut fenomenul de „moarte clinica”. Imi pare sincer rau ca am adus corectiile care au stricat tabloul, am considerat totusi a fi necesare.

Lasă un răspuns

