Lacrimile: darul lui Dumnezeu pentru muritori


Când sufletul e apăsat, lacrimile acționează ca o ieșire de urgență pentru suflet. Prin ele, sufletul expulzează cu durere greutățile care îl apasă. Îmi aduc aminte de bunicul meu când îmi povestea cum reușea să suporte atât de mult greutăți. De fapt, eu l-am întrebat și el mi-a răspuns plin de calmitate, contemplând la vremurile de restriște:

Dumnezeu mi-a dat lacrimile, darul plânsului. Dar perioada din pușcărie a fost vremea când am fost cel mai aproape de Domnul.

Tânjesc după lacrimi. Nu orice fel de lacrimi. Acele lacrimi care purifică sufletul, care aduc pocăința. Acela lacrimi care

as your tears fall down,
they heal the ground
A place that once was dry.

It’s OK to cry. Cât de des nu ascultam versurile acestui cântec în liceu când mi-era sufletul apăsat. Eram doar eu, Domnul și darul lacrimilor. Sensibil și introvertit odată ce pășeam în pragul casei, măcinam multe în interiorul meu. Dar n-a fost perioadă mai frumoasă și mai aproape de Domnul ca aceea. Poate darul lacrimilor aparține acelora ce sunt sensibili șoaptei Domnului. Poate aceasta este la rue, calea de a fi aproape de Domnul. Poate…

Acest articol a fost publicat în Cântece, Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

