Mulţumesc


Mulţumesc pentru trupul sănătos pe care îl am, pentru soţia care mă iubeşte şi pentru sănătatea ei.

Mulţumesc pentru hrana de care am avut parte până acum şi n-a fost zi în 21 de ani în care să nu o am măcar o îmbucătură.

Pentru prieteni, pentru fraţii alături de care pot să am părtăşie, pentru libertatea pe care ne-o acorzi ca să ne putem aduna să te lăudăm şi să te cunoaştem, pentru urechile sănătoase prin care pot auzi Cuvântul Tău şi se pot bucura ascultând rugăciunea fraţilor înălţându-se spre Tine, mulţumesc

Mulţumesc pentru că în fiecare zi pot auzi vocea soţiei mele în special, dar în special pentru momentele când îi aud vocea strigând către Tine.

Mulţumesc pentru că o pot auzi cântând şi-ţi mulţumesc şi pentru timbrul ei vocal pe care l-aş recunoaşte dintr-o mie.

Mulţumesc pentru că îmi pot folosi mâinile ca să pot cânta la un instrument, pentru creierul ce continuă să funcţioneze chiar şi în momentel când pare că îl am degeaba. Ştiu că nu merit să-l am în continuare.

Mulţumesc pentru toate organele interne ce funcţionează fără ca eu să le bag în seamă importanţa: pentru inima ce pompează plină de o credincioşie statornică fără a-mi face probleme; pentru rinichii ce filtrează şi nu îmi provoacă durere; pentru stomac şi toate celelalte maţe şi organe a căror funcţii le consider normale.

Mulţumesc pentru ochii ce îmi permit să citesc, să admir, să scriu, să îi folosesc pentru simpla trecere a străzii. Mulţumesc şi pentru lacrimile care curg din ei.

Mulţumesc pentru papilele gustative ce fără greşeală fac distincţie între sare,zahăr, piper, piure, friptură sau orice alt dar ce mi-l oferi.

Mulţumesc pentru nasul ce poate simţi mirosul clătitelor gustoase gătite de scumpa mea soţie, pentru mirosul de toamnă ce-mi inundă plămânii şi sufletul la fiecare suflare.

Ar mai fi atâtea daruri care le iau de-a gata şi nu ţi-am mulţumit pentru că nu ştiu de ele. Şi pentru hormonii de toate soiurile ce migrează fiecare pe unde trebuie, pentru celule ce mor şi se nasc în fiecare secundă, pentru nervii ce nu încetează să funcţioneze.

Pentru toate, chiar şi cele mai simple, îţi mulţumesc.

 

Acest articol a fost publicat în Gânduri, meditaţii;. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

