Cum să ieşi mai ieftin cu mireasa? Sfaturi pentru băieţii ce „trăieşte” în vreme de criză economică :)


Sfaturile mele sunt pentru toţi cei care vor să se căsătorească, chiar dacă nu au prietene încă. În acest post vreau să vă arăt cum puteţi să vă influenţaţi cheltuielile încă înainte de nuntă. Fetelor, aveţi ocazia să priviţi la o mentalitate mercantilă. Feriţi-vă de acei „boi” (cum e în engleză, cu „y” sau cu „i”?) care aplică sfatul 2 şi 3.

Sfatul 1 (acesta este serios, puteţi lua aminte la el băieţi): nu contează că ai prietenă sau nu, încearcă să pui bani deoparte. Sumă mică sau mare, străduieşte-te. Ştii că o să te căsătoreşti odată şi odată, aşa că pregăteşte-te. Eu am început să pun bani la „ciarap” din clasa a 12-a, cu doi ani înainte de a ne căsători. Domnul m-a binecuvântat şi mi-a dat ocazii să muncesc, deşi nu eram angajat nicăieri.

Sfatul 2: cum poţi ieşi mai ieftin cu inelele? Dacă n-ai prietenă, atunci preţul depinde de tine. Îţi poţi alege prietena după acest criteriu :): înainte de a alege-o uită-te dacă are degetele groase sau nu. Cu cât sunt mai subţiri, gramajul de aur va fi mai mic, iar dacă vrei să-i cumperi un inel de logodnă mai aparte, cu piatră preţioasă, atunci piatra va părea mai mare dacă are degetele mici. Astfel, şi ea şi tu veţi fi mulţumiţi🙂.

Soţia mea are nişte degete aşa subţiri încât a trebuit să fac o comandă specială. Prietenii spun despre ele că sunt scobitori. Nu m-am gândit la asta când am devenit prieteni, nici nu mă gândeam că o să trebuiască să-i cumpăr un inel aşa că să nu mă acuzaţi pe nedrept.

Sfatul 3: Testeaz-o dacă îi plac darurile. Dacă vezi că tot îi place să primească, spune pas🙂. Cunosc o femeie care îi spune soţului ei ori de câte ori îi aduce flori „eu nu mănânc trandafiri. Nu-mi mai cumpăra.” Nu uitaţi, o astfel de femeie la casa omului vă scuteşte de multe bătăi de cap.

Dacă mai aveţi alte sfaturi, le aşteptăm.

Iată o glumă de-a englezilor ce ne arată dorinţa fetelor de a se căsători. Nu degeaba este proverbială expresia te grăbeşti ca fata mare la măritat.

Knock, Knock.

Who’s there?

Mary.

Mary, who?

Mar(r)y me.

Sper că mi-aţi înţeles tonul jovial.

 

Acest articol a fost publicat în despre familie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cum să ieşi mai ieftin cu mireasa? Sfaturi pentru băieţii ce „trăieşte” în vreme de criză economică :)

  1. ioniboni spune:

    Tare cu inelele:)))
    Daca eram barbat, cred ca as fi ales una tot cu ” scobitori” ca na, e criza:)))
    Si unde pui ca eu tot scobitori am:)) Scapa ieftin:)))Dar de verigheta nimic? Ca acolo tre` doua… si barbatul nu are sigur scobitori::D

Lasă un răspuns

