Psalmul de dimineaţă


După ce am terminat părtăşia cu soţia şi Domnul în această dimineaţă, mi-a venit în minte unul din cântecele mele favorite all time: „Give me Jesus”. Merită să vorbeşti cu Domnul pe asemenea versuri şi melodie.

De ani de zile ştiu de acest cântec şi nu mă satur de el şi de El în timp ce-l ascult şi-L ascult.

Nu este cea mai reuşită înregistrare sau variantă. Am o înregistrare mai bună care nu este cântată de Fernando Ortega, dar cu o voce la fel de caldă. Nu mi-am permis s-o pun, deşi am CD-ul original.

Varianta dedicată lui Ruth Graham este înregistrată mai bine, dar şi puţin diferită:

Acest articol a fost publicat în Cultură, Literatură, Muzică;, meditaţii;. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

