Un părinte prea ocupat să fie tată


În clasa a 8-a tata mi-a dedicat un cântec. Am înţeles ce a vrut să-mi spună prin versurile acestei cântări şi nici acum nu am uitat acel episod.  L-am apreciat pe tatăl meu de mic şi continui să o fac. Ştiu că nu e perfect, dar nu pot să neg că am devenit (parţial) ceea ce este el. Apreciez timpul pe care l-a pus deoparte pentru a mă creşte, pentru a zidi relaţia noastră şi pentru a modela în mine dorinţa de a-L cunoaşte pe Dumnezeu. Mulţumesc!

Cântecul se numeşte „Cat’s in the cradle” şi este cântat de Harry Chapin. Versurile au farmecul şi, tot odată, tristeţea lor. Din păcate autorul a scris acest cântec din cauza relaţiei nereuşite cu tatăl său şi a sfârşit prin a fi exact la fel ca tatăl lui în relaţia cu fiul său. Domnul să binecuvinteze toate relaţiile tată-fiu şi să îi ajute pe toţi părinţii să fie un exemplu sfânt şi demn de urmat pentru copiii lor:

Acest articol a fost publicat în despre familie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Un părinte prea ocupat să fie tată

  1. Viorel Cruceru spune:

    ar trebui sa ia aminte la acest articol toti parintii tineri,sa schimbe ceva pina nu e prea tirziu…

Lasă un răspuns

